استاندار آذربایجانغربی فرماندار تکاب را معرفی کرد. رضوانی


استاندار آذربايجان غربي در جلسه شوراي اداري و آيين توديع و معارفه فرماندار شهرستان تكاب: بايد رونق اقتصادي را به شهرستان تكاب بازگردانيم/ اجراي سياست هاي دولت در سايه منويات رهبر‌معظم انقلاب، سرلوحه كار مديران و مسئولان استان قرار گيرد

استاندار آذربايجان غربي در جلسه شوراي اداري و آيين توديع و معارفه فرماندار شهرستان تكاب با اشاره به ظرفيت ها و پتانسيل هاي بالاي تكاب در جهت رشد و توسعه گفت: از مديران و مسئولان و فرماندار جديد تكاب انتظار مي رود با وحدت و همدلي و همكاري و استفاده از ظرفيت هاي موجود، رونق اقتصادي را به اين شهرستان بازگرداندند.

مهندس سعادت در اين جلسه كه معاون سياسي و امنيتي استاندار، امام جمعه، فرماندار و نمايندگان مردم تكاب، شاهين دژ و مياندوآب در مجلس شوراي اسلامي نيز در آن حضور داشتند، افزود: تكاب در سال هاي گذشته رونق اقتصادي خوبي داشت و همين مساله باعث شد كه در تقسيمات سياسي كشوري از بخش به شهرستان ارتقاء يابد.

وي اضافه نمود: امروز اما متاسفانه رونق اقتصادي و عمران شهري در شهرستان تكاب از وضعيت خوبي برخوردار نيست و بايد در جهت مرتفع ساختن مسائل و مشكلات اين شهرستان، برنامه ريزي هاي لازم اتخاذ گردد.

استاندار آذربايجان غربي ادامه داد: وجود صنايع دستي مختلف، معادن غني و اراضي مناسب براي كشاورزي، ظرفيت و پتانسيل خوبي براي آباداني و شكوفايي شهرستان تكاب ايجاد كرده كه مي توان با بهره گيري بهينه از اين ظرفيت ها، تكاب را از حالت ركود اقتصادي خارج نمود.

سعادت همچنين به مسائل جمعيتي شهرستان تكاب اشاره كرد و گفت: اجراي سياست هاي ابلاغي رهبر معظم انقلاب در خصوص مسائل جمعيتي در استان بخصوص شهرستان تكاب كه با برخي مشكلات در اين زمينه مواجه است الزامي است.

وي، وجود نيروي انساني متخصص و متعهد در تكاب را از ديگر ظرفيت هاي بومي اين شهرستان عنوان كرد و افزود: با تلاش، همت و همدلي مسئولان و مديران شهرستان بخصوص شوراي اسلامي شهر و شهرداري و همچنين همراهي و مشاركت مردم مي توان مشكلات اين شهرستان را يكي پس از ديگري رفع نمود.

استاندار آذربايجان غربي در بخش ديگري از سخنان خود به مهمترين اولويت هاي استان اشاره كرد و گفت: اشتغال زايي و رفع مشكل بيكاري جوانان و فارغ التحصيلان با بكارگيري ظرفيت هاي بخش خصوصي، فعالان اقتصادي و سرمايه گذاران،  احياي درياچه اروميه، رونق اقتصادي و بهبود فضاي كسب و كار، گسترش و ارتقاي مناسبات تجاري استان با كشورهاي همجوار از مهمترين سياست هاي توسعه اي در استان است.

سعادت با تاكيد بر جديت در كار و انجام بهينه امور محوله توسط مديران و مسئولان استان ادامه داد: مسئوليت پذيري، جديت، پشتكار، استفاده بهينه از استعداد و ظرفيت نيروي انساني، تلاش براي اجراي راهبرد مديريت بدون پول و تكيه بر طرح هاي ابتكاري و خلاقانه از جمله مهمترين مواردي است كه انتظار مي رود مديران و مسئولان استان به آنها اهتمام و توجه كافي داشته باشند.

وي، دولت يازدهم را دولت اعتدال گرا دانست و گفت: دولت تدبير و اميد با شعار اعتدال گرايي و ميانه روي، سعي دارد در مسير رفع مسائل و مشكلات كشور از تمام نيروها و سليقه ها كه دل در گرو نظام دارند استفاده نمايد.

استاندار آذربايجان غربي در پايان سخنان خود تاكيد كرد: اجراي سياست هاي دولت محترم در سايه منويات و رهنمودهاي رهبر معظم انقلاب، بايد سرلوحه كار مديران و مسئولان در استان قرار گيرد.

امام جمعه شهرستان تكاب نيز در اين جلسه گفت: داشتن مسئوليت در نظام مقدس اسلامي، توفيقي الهي و فرصتي ارزشمند است كه بايد توسط مديران و مسئولان قدر دانسته شود.

حجت الاسلام محمدي ادامه داد: اميدواريم با تلاش و همت فرماندار جديد و تعامل و همراهي مديران و مسئولان، مشكلات شهرستان تكاب رفع و رونق و تحرك اقتصادي به اين شهرستان بازگردد.

حجت الاسلام بيگي نماينده مردم تكاب، شاهين دژ و مياندوآب در مجلس شوراي اسلامي نيز در اين جلسه با اشاره به پتاسيل هاي چشمگير شهرستان تكاب گفت: استفاده از ظرفيت هاي موجود در شهرستان تكاب، نيازمند مديريت صحيح و برنامه ريزي هوشيارانه است كه اميد مي‌رود فرماندار جديد شهرستان، در جهت تحقق اين هدف متعالي گام هاي خوبي بردارد.

وي اضافه كرد: مي توان با وحدت و همدلي و هماهنگي در مجموعه مديريتي شهرستان، محروميت و ركود را از چهره شهرستان تكاب زدود.

عيسي زاده، ديگر نماينده مردم تكاب، شاهين دژ و مياندوآب در مجلس شوراي اسلامي نيز در اين جلسه، مردمان تكاب را مردمان سخت كوش ناميد و گفت: مردم تكاب، ايستادگي، مقاومت و ايثار خود را در راه صيانت از آرمان هاي انقلاب اسلامي در صحنه هاي مختلف مانند دوران دفاع مقدس اثبات كرده اند.

وي همچنين، رفع محروميت، اشتغالزايي، رونق كسب و كار و ارتقاي ظرفيت هاي توليد در شهرستان تكاب را از مديران و مسئولان استاني و شهرستاني خواستار شد.

 

گفتني است در پايان اين جلسه، مهندس سعادت استاندار آذربايجان غربي طي حكمي آقاي مهدي قهرماني را بعنوان فرماندار جديد تكاب معرفي و از خدمات آقاي داعي فرماندار پيشين اين شهرستان قدرداني كرد.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : شنبه 10 خرداد 1393برچسب:سعادت استاندار تکاب ارومیه فرماندار, | 10:49 | نویسنده : رضوانی |